Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.03.2018 17:45 - Държавният музей на А.С. Пушкин
Автор: avangardi Категория: Изкуство   
Прочетен: 5013 Коментари: 8 Гласове:
24

Последна промяна: 24.03.2018 18:05

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  Микеланджело Буонарроти

1475 — 1564

Государственный музей А.С. Пушкина
http://www.arts-museum.ru/data/people/ru/b/michelangelo_buonarroti/index.php
  • Произведения
image

Битва кентавров

1492

image

Вакх

Ок.1497-1501

image

Мадонна из Брюгге

Ок. 1501

image

Оплакивание Христа

1497-1500

image

Мадонна Таддеи

1502-1504

image

Давид

1504 г.

image

Мадонна Питти

1504-1505

image

Моисей

1513-1516 гг.

image

Умирающий раб

Между 1513 и 1519

image

Скованный раб

Между 1513 и 1519

image

Мадонна Медичи

1519-1533

image

Гробница Джулиано Медичи

1520-1534

image

Гробница Лоренцо Медичи

1520-1534

image

Брут

1539-1540 г.

image

Скорчившийся мальчик

Между 1530-1534 г.

image

Оплакивание Христа

Ок.1550-1555


image

Снятие с креста ("Пьета Палестрина")

Ок.1550-1555














Гласувай:
24



1. stela50 - Удивителни композиции... вълшебна музика...
24.03.2018 19:38
Благодаря за чудните моменти на твоята страничка, Илка.
Приятна вечер !
цитирай
2. avangardi - Благодаря, Таня!
24.03.2018 19:52
stela50 написа:
Удивителни композиции... вълшебна музика... Благодаря за чудните моменти на твоята страничка, Илка.
Приятна вечер !

Приятна вечер ти желая в блога. Събрах творчеството на Микеланджело с това "Мечтание" на Шуман.
Така се върнах 40 години назад, като посетих творчество му в Пушкинският музей.
Не съм ходила в Италия, но се запознах с перфектните копия на гения. Обичам и Шуман.
Желая ти приятна вечер!:)

цитирай
3. troina - имаш хубави..хрумки..
24.03.2018 20:09
пак ме улучи в Сърцето..
лю'бимата музика на мама..Шуман, и неговаталюбима жена Клара
само, не се крий..нечестно е..
спрямо теб самата..
мисля,че ме разбираш..
нападаш ме зад маска,щот си самолюбива, аз разбирам от хора
нищо, че не съм..поетеса..
благодаря за удоволствието..
Юлия
цитирай
4. donchevav - Благодаря за хубавата тема, за ч...
24.03.2018 20:25
Благодаря за хубавата тема, за чудесната музика! Някога в руските книжарници се продаваха книги и албуми с репродукции от Ермитажа, Третяковската галерия и Пушкинския музей, от Лувъра и Прадо, Ватиканския музей и Галерия Уфици. Бяха цяла поредица албуми с високо качество, богата информация и символични цени и ние, студенти тогава, се избивахме да ги купуваме - и тях, и биографичните книги за велики световни творци, и безценните поредици художествена литература - руска и преводна... Беше истинско богатство за онова време. Сега с едно кликване можем да влезем навсякъде - но...рядко го правим, залети отвсякъде с разнопосочна информация, дезориентирани и отегчени. Твоите постинги, Или, връщат свежестта на възприятията, пречистват сетивата, правят деня ни по-красив и добър. Благодаря ти!
цитирай
5. avangardi - Благодаря, Юлиа!
24.03.2018 20:48
troina написа:
пак ме улучи в Сърцето..
лю'бимата музика на мама..Шуман, и неговаталюбима жена Клара
само, не се крий..нечестно е..
спрямо теб самата..
мисля,че ме разбираш..
нападаш ме зад маска,щот си самолюбива, аз разбирам от хора
нищо, че не съм..поетеса..
благодаря за удоволствието..
Юлия

Вече бях ти отговорила в предния постинг! Маската е от сърце - не бих желала да "загрозявам" блога. Не съм самолюбива. Благодаря ти! Приятна вечер! Илка
цитирай
6. avangardi - Благодаря, Вени!
24.03.2018 21:01
donchevav написа:
Благодаря за хубавата тема, за чудесната музика! Някога в руските книжарници се продаваха книги и албуми с репродукции от Ермитажа, Третяковската галерия и Пушкинския музей, от Лувъра и Прадо, Ватиканския музей и Галерия Уфици. Бяха цяла поредица албуми с високо качество, богата информация и символични цени и ние, студенти тогава, се избивахме да ги купуваме - и тях, и биографичните книги за велики световни творци, и безценните поредици художествена литература - руска и преводна... Беше истинско богатство за онова време. Сега с едно кликване можем да влезем навсякъде - но...рядко го правим, залети отвсякъде с разнопосочна информация, дезориентирани и отегчени. Твоите постинги, Или, връщат свежестта на възприятията, пречистват сетивата, правят деня ни по-красив и добър. Благодаря ти!

Темата е дълга - много книги и албуми съм купила. Не зная как да организирам пространството около себе си. Станахме по-модерни. Но ми се ще да пишем за нови неща, неизвестни от пишещия. Натъкнах се за повредата на "Пиета" през 1972 год. и как са я реставрирали. По адреса може да се запознаят и тези, които не са виждали копията. В предния постинг имаше историите на скулптурите и тяхното значение за християнското изкуство. Много може да се разказва.
Благодаря ти и хубава вечер! Пак заповядай тук! Илка
цитирай
7. wonder - Уникална наслада е да ти чета и ра...
26.03.2018 11:00
Уникална наслада е да ти чета и разглеждам постингите! Радвам се, че се завърна като оазис на доброта и интелект в този блог.

PS Радвам се също така, че някои персони те бърсат с мен, защото си човек, на който всички биха искали да приличат. :)))
цитирай
8. avangardi - Повече слънце да има в душата ти, Дела!
26.03.2018 14:22
wonder написа:
Уникална наслада е да ти чета и разглеждам постингите! Радвам се, че се завърна като оазис на доброта и интелект в този блог.

PS Радвам се също така, че някои персони те бърсат с мен, защото си човек, на който всички биха искали да приличат. :)))

Не бях се замисляла. Твърде сме отдалечени - аз с математика, а ти си поет!!!"Нищо не е по-смело от глупостта." Менандър
Да летя насреща ти, трудно бих те стигнала!:)))
Пожелавам ти спокоен понеделник и успешна последна седмица на март!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: avangardi
Категория: Изкуство
Прочетен: 8304592
Постинги: 1978
Коментари: 10400
Гласове: 95671
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031